مداجاب

پلتفرم استخدام حوزه مد و پوشاک

مداجاب

پلتفرم استخدام حوزه مد و پوشاک

مداجاب

– اصلی ترین هدف مداجاب تسهیل روند استخدام و کاریابی است. کارفرمایان با ثبت رایگان اولین آگهی خود میتوانند به سادگی نیروی مد نظر خود را استخدام کنند. همچنین کارجویان با ساختن رزومه شغلی خود میتوانند توانایی های خود را بهتر به کارفرمایان معرفی کرده تا شغل مناسب خود را سریع تر و دقیق تر پیدا نمایند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

طی روزهای گذشته پس از افتتاح رسمی و راه اندازی پلتفرم استخدامی مداجاب که حوزه اصلی فعالیتش در زمینه استخدام های مرتبط با صنعت مد است، این پلتفرم نظر بسیاری از رسانه ها رو به خود جلب کرده است .

معرفی مداجاب در رسانه وبنا :

سایت خبری وبنا طی مطلبی که در هفتم بهمن ماه ۱۳۹۸ روی وبسایت خود منتشر کرده به پوشش خبری از افتتاح و راه اندازی پلتفرم مداجاب پرداخته است که از طریق این لینک قابل دسترس است.

مداجاب پلتفرمی استخدامی در حوزه ی مد و پوشاک که توسط آقای مهدی لایقی بنیان گذاشته شده، از زمان شروع فعالیت مورد استقبال بسیاری از فعالان در حوزه مد و پوشاک قرار گرفته و با وجود انعکاس رسانه ها، شناخته تر شده است .

‌پایگاه خبری سایتهای ایران (وبنا) که یکی از رسانه های معتبری خبری ایران است، هدف اصلی خود را پل ارتباطی میان کاربران و مدیران سایتهای ایرانی معرفی کرده است. این وبسایت در زمینه اخبار مربوط به سایتهای ایرانی ، امکانات جدید ، فعالیتها و .. فعالیت میکند.

 

منبع : مداجاب

پایگاه خبری وب سایت های ایران وبنا

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی